Architektura 21szego wieku : Jak zainwestować w swoją obecność online, aby pomóc rozwijać swoją firmę projektową

Andrea Vasquez Żyjemy w świecie, który spędza więcej czasu online niż na zewnątrz.
Jako architekci i projektanci inwestujemy w tworzenie bardziej wciągającego świata poprzez poprawę życia poprzez nasze budynki.
Jednak dzięki unikalnej formie tunelowej wizji brakuje nam niesamowitej możliwości wykorzystania alternatywnych mediów, aby wpłynąć na większą liczbę ludzi poprzez nasze firmy projektowe.
Oto 5 sposobów wykorzystania swojej kreatywności do tworzenia unikatowych treści, które pomogą zwiększyć Twój wpływ na świat designu, a ty z kolei popychasz Ty i swój projekt biznesowy do przodu: 1.
Rozpocznij podcast.
Andrea Vasquez Być może najszybciej rosnąca forma treści online, podcasty stanowią świetną platformę do udostępniania dłuższych treści w bardziej opływowy sposób.
Odcinki mogą obejmować krótkie, przydatne porady na dany temat, a także dłuższe, bardziej szczegółowe dialogi, które opowiadają historię lub anegdotę, ostatecznie ucząc słuchaczy cennych lekcji związanych z tematem.
Możesz być ostrożny, nie mając na myśli konkretnego tematu, ale to nie jest problem.
Wiele popularnych programów do podkastowania przedstawia grupę gospodarzy, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i uczą się od siebie nawzajem.
To jest coś, co wszyscy możemy zrobić, i istnieje szansa, że jest ktoś, kto chce dowiedzieć się dokładnie, co masz do zaoferowania.
Youtube .
Andrea Vasquez Dzisiaj YouTube to druga pod względem wielkości wyszukiwarka internetowa.
A ponieważ jest własnością pierwszej największej wyszukiwarki (Google), filmy YouTube często mają wyższy priorytet w wyszukiwaniu.
Wyszukaj terminy takie jak.
Jak.
i.
Jak mam.
zazwyczaj dają większość wyników wideo, dlatego filmy instruktażowe są zdecydowanie najbardziej popularnym wyborem podczas rozpoczynania pracy z filmem.
Jeśli masz specyficzną umiejętność, którą opanowałeś i zawsze chciałeś dzielić się tą umiejętnością z innymi, YouTube jest idealną platformą.
Ale co ważniejsze, jako projektanci, YouTube oferuje kolejną szansę, aby maksymalnie wykorzystać nasze zdolności twórcze i eksperymentować z różnymi aspektami fotografii i kinematografii, które nieuchronnie poprawią nasze umysły projektowe.
Eric Reinholdt to świetne studium przypadku, w którym można bezpośrednio wdrożyć codzienne czynności architektoniczne w piękne materiały wideo.
Sprawdź swój kanał, warsztat projektowy 30X40, aby uzyskać świetną inspirację, aby zacząć grę.
Napisz książkę Jest to prawdopodobnie najbardziej uciążliwa opcja na tej liście, ale ma szansę zebrać największą nagrodę.
Wiele.
Starchitect.
dziś firmy wydrukowały duże ilości swoich prac, ale być może najbardziej popularne odciski były tymi, które znalazły sposób na przetłumaczenie wielkiego pomysłu na formę pisemną.
Jednym z najbardziej znanych przykładów tego jest Bjarke Ingels.
archicomic Tak jest więcej.
Książka nie jest po prostu sposobem na zaprezentowanie pracy BIGa, ale sama książka ma na celu naśladowanie ogólnej misji BIG jako praktyki.
Media społecznościowe .
Andrea Vasquez Bardzo mało jest firm architektonicznych, które w pełni wykorzystują media społecznościowe, w szczególności ciężkie klasy: Instagram, Facebook i Snapchat.
Firmy, które korzystają, widzą jednak wyniki.
Wraz z rozwojem możliwości reklamowych na Instagramie i Facebooku, teraz łatwiej niż kiedykolwiek dotrzeć do tysięcy ludzi za pomocą kilku zdjęć lub krótkiego filmu.
Podobnie jak w YouTube, historie z Instagramu mogą również zapewnić swoim zwolennikom wyrafinowaną kreatywność, a jednocześnie rozwijać społeczność wokół siebie i swojej pracy.5.
Blogowanie Być może najłatwiejszą opcją na początek, ale najtrudniejszym do osiągnięcia sukcesem od założenia bloga, jest świetny sposób, aby szybko podzielić się swoimi pomysłami i historiami ze światem.
Około pięciu lat temu pionierzy blogerów zarabiali na życie, po prostu umieszczając swoje życie w Internecie, ale dziś ze względu na rosnącą popularność i atrakcyjność Tim Ferriss.
4-godzinny tryb pracy w tygodniu pracy, uderzanie nim w duże blogi jest prawie strzałem w ciemno.
Wprawdzie głównym apelem, by włożyć trochę wysiłku w blogowanie, jest to, że blogowanie może pomóc w doskonaleniu umiejętności komunikacji pisemnej; coś, czego często zaniedbujemy jako architekci.
Ogólnie rzecz biorąc, lojalna społeczność jest największą korzyścią z wykorzystania któregokolwiek z powyższych.
Społeczność wokół Ciebie i Twojej firmy to najlepszy sposób na rozpowszechnienie Twojej filozofii jako projektanta, a jednocześnie służy jako bezpośredni link do potencjalnych klientów lub klientów.
Inwestuj w zwiększenie obecności online ciebie i / lub firmy projektowej za pomocą tych alternatywnych metod, a to może tylko przynieść rezultaty.
Zdjęcie tego artykułu zostało dostarczone przez Andreę Vasquez.
[przypisy: dyle gazobetonowe, hala magazynowa projekt, dyle gipsowe ]

Powiązane tematy z artykułem: dyle gazobetonowe dyle gipsowe hala magazynowa projekt