Magazyn architektoniczny : Ewolucja sklepu Apple Store napisana przez Thomasa Park

Dzięki uprzejmości Thomas Park i Apple Inc.
Thomas Park skompilował galerię wszystkich 357 sklepów Apple a z całego świata.
Zdjęcia są pobierane bezpośrednio ze strony internetowej firmy Apple i zawierają informacje o tym, gdzie sklep znajduje się wśród 357, gdzie się znajduje i kiedy został otwarty.
Inicjatywa Park została zainspirowana chęcią wykrycia ewolucji w strategii Apple dotyczącej projektowania sklepu.
Architektura detaliczna Apple pokazuje sukces ścisłego przestrzegania zasad projektowania wizualnego marki produktów, samych produktów i środowiska, w którym są one faktycznie sprzedawane.
Apple ma prosty, wyrazisty i lśniący wygląd, który pojawia się w ich produktach i sklepach i daje poczucie niezawodnego wzornictwa.
Więcej po przerwie.
Od otwarcia pierwszego sklepu w 2001 r.
Apple nadal zapewnia najwyższą sprzedaż swoich produktów.
Park zauważa, że wynika to z ich wierności projektowaniu swoich produktów: naturalnych materiałów, zaniżonej estetyki i odważnie innowacyjnych procesów .
Dzięki uprzejmości Thomas Park i Apple Inc.
Przewijanie 357 zdjęć, uporządkowanych według daty otwarcia, pokazuje konwencje technik marketingowych Apple a.
te same zasady stosowane do każdego z ich produktów.
Od prostych i naturalnych odcieni kolorów do jasnych chwil oświetlonych, aby kontrastować z gładkimi wykończeniami.
Jego logo jest proste, rozpoznawalne i konfigurowalne.
Jest to widoczne w ich produktach i podejściu do projektowania sklepu, gdzie każda lokalizacja, mimo przestrzegania wytycznych, nie jest ściśle zgodna z przepisami.
Dzięki uprzejmości Thomas Park i Apple Inc.
[więcej w: donepezil, pale fundamentowe, aluminium 6082 ]

Powiązane tematy z artykułem: aluminium 6082 donepezil pale fundamentowe